22.1.11

cerpen paling pendek se-jagad raya ( Part 1 )

WARNING : MAY CONTAIN KATA-KATA YANG NGGAK PATUT BUAT DIDENGERIN, JADI SIAP-SIAP AJA.

Heheii. I'm back. Sekarang lagi pengin nge-post karya gue nih, CERPEN. Hahah, mumpung ide gue lagi banyak-banyaknya. Wahahah. Tapi cerpen ini musti masuk rekor dunia, soalnya cerpen bikinan gue ini bakalan jadi cerpen teraneh, ternggak nyambung, sama terpuuueeennndddeeekkkkk. Hahah, buat yang baca terima kasih banyak karena sudah meluangkan waktu untuk membaca cerpen saya ini. Buat yang nggak mau baca gara-gara udah tau kalo cerpen ini pasti isinya jelek banget, yaudah pergi aja lo jauh-jauh. Hahahah, lol jk. Okey, ini dia cerpen saya yang berjudul :

Waduh, judulnya apaan ya? Sorry nih ye, gue juga belum nentuin judulnya apaan. Jadi ya asal baca aja. Nggak bakalan dapet dosa kok.


You-know-you-love-me...... Terdengar suara hape Roni bunyi kenceng banget, sampai-sampai emaknya Roni yang lagi mandi, keluar dari kamar mandi cuma pake handuk putih yang warnanya udah kayak abu-abu.

"Cuuukkk, areg siji iki njaluk tak sumpeli anduk tenan yooo. Rooooonnnn, roniiii. Tangi cuk, hape mu iku lo muni teruuuusss. Budeg suwe-suwe emak iki. Ndang tangi ndang patenono, cuuukkkk!!!" teriak emak Roni sambil menggedor-gedor kamar Roni.

"Haduuuhhh, opo-opoan seh emak iku. Iyo mak, iki lo wes tak pateni." Teriak Roni dari dalam kamarnya.

Setelah suara hp Roni tidak terdengar, Emak Roni pun melanjutkan acara mandinya.

"Haduh cuuukkk, goro-goro emak nangekno aku, aku dadi gag iso turu maneh iki. Padahal aku jek ngantuk iki. Duh wedhus tenan, wong siji iku. Wes lah, tak mandi ae." celoteh Roni.

Roni pun berjalan kekamar mandi, tapi apa yang dia lihat? Pintu kamar mandi itu tertutup rapat, gara-gara emak Roni memang masih ada di dalam kamar mandi.

"Maaaaakkkk, cepetan maaakkk. Kapene mandi aku iki!!!" teriak Roni.
"Iyo sek talah Ron, emak iki jek kebelet gag iso diganggu. Kowe mandio, cedeke sumur mburi omah iku ae looh. Lak sepi seh." lanjut emak Roni.

Memang, keluarga ini adalah keluarga yang sederhana. Mereka masih mempunyai sumur di belakang rumah mereka. Mereka hidup apa-adanya tapi mereka masih bisa hidup dan makan enak dan mahal.

"Hadooooh, emak iki kekopo seh, yo emoh yo aku. Aku iki wes 17 taun, mak. Wes dewasa, mosok kapene mandi nang njobo. Yo isin aku, makk." jawab Roni.
"Halah, sopo seh seng kapene ndontok kowe mandi iku. Gag onok seng tertarik karo kowe. Ra usah sok talah, Rooonnn. Wong areg jek cilik, jek gurung tau pacaran ae kok wes ngerti isin-isinan. Weeesss-weeesss." canda emak Roni.

"Wes karep lah mak." jawab Roni dengan cemberut.

Akhirnya Roni pun pergi ke ruang tv. Roni ingin berbicara sedikit dengan bapaknya yang sedang duduk di ruang tv sambil menikmati hangatnya kopi buatan emak Roni. Hari itu hari minggu, semua libur.

"He, pak. Onok berita opo pak?" tanya Roni.
"Iki biasa beritae si gayus.." jawab Bapak.
"Ealah, jek beritae wong elek iku ae ta pak? Mboseni cung. Kudu tak bunuh ae wong iku. Ndelik nang endi saiki wong iku pak?" tanya Roni lagi.
"Kon lo Ron, kok takok aku seehh, aku yo gag ngerti lah Roooonn. Bapak iki guduh simpenane gayusss." jawab Bapak bercanda.
"Oiyo, Ron. Kowe wes nduwe pacar gurung? Kok awakmu durung payu-payu ae yo Ron? Kowe elek ta Ron?" tanya Bapak menyindir.
"Heh, Bapak iki kelek kok. Aku iki ngganteng sak sekolah pak. Wes ngganteng pinter pisan. Sopo seng gag gelem dadi pacarku. Gag onog, Pak. Sakjane akeh areg wedok nang sekolahku seng seneng karo aku, pak. Tapi areg wedoke iku loh, mbleneki. Nyenyeng kabeh. Aku gag seneng mbek wedok seng nyenyeng. Guduk seleraku iku. Aku pengene wedok seng biasa wae tapi ayuuu, ngono loh pak." jawab Roni.
"La kowe wes nemu gurung seng koyok seleramu iku?" tanya Bapak lagi.
"Gurung, pak. Angel. Aku nemune malah areg wedok seng jarena areg-areg sering nang kawasan iku lo pak seng digawe om-om jablai." jawab Roni.
"Heh, masyaallah naaakkk, ojog sampek kowe pacaran mbek wedok seng koyok ngono. Ora sudi bapak ngakoni kowe dadi anakku. Wesss, amit-amit jabang bayi. Areg wedok iku mesti sugih duwik, Ron. Goro-goroe, de'e lak mesti dibayar mbek om-om seng jablai ngunu tooh. Haduh. Senteng pancene wedok iku. Kok onok Ron wedok koyok ngono nang sekolahmu?" tanya Bapak penasaran. "Halah, nang sekolahku iku akeh pak seng bejat. Jenenge ae sma apik, tapi isine yo podo ae koyok sma elek. Isini bejat kabeeehhhh." jawab Roni.


Haduh kayaknya udah dulu deh ya part satu nya. Ntar pasti gue sambung lagi. Tapi gag tua kapan, pokoknya kalo gue gag males aja. Hahah. Bye readers.

No comments:

Post a Comment

Do a comment make you even more beautiful and of course handsome for boys ;p